Misserne 5 uger + 2 og uTÅelig dumhed

Igår begyndte de små at spise helt selv selv af opblødt killingefoder. Nu står skålene så et fast sted, så de altid ved hvor deres mad er. De er blevet rigtig dygtige til det. Saga er faktisk helt renlig også, hun har lynhurtigt fattet fidusen med at gå i kattebakken. Brormand Aske synes kattegruset er meget sjovt at lege med men jeg har endnu ikke set ham lave andet. Men det skal nok komme. Udover at spise og sove, så leeeeeger de rigtig meget. Jeg er så glad for at de har hinanden, de har virkelig stor fornøjelse af hinanden. Min kurv med garn er især sjov, synes de. Så sidder den ene oppe i garnet, og den anden nede på gulvet, og så "fanger" de hinanden.


De store synes stadig ikke at de små er andet end nogle små fredsforstyrrer, der helst bare skal forsvinde hurtigst muligt igen. Men de har indgået et kompromis, stuen er ligesom blevet delt op  en voksenafdeling og en børneafdeling. Børnene holder sig så vidt muligt væk fra de stores afdeling, og omvendt. Derudover har de store mit soveværelse som deres helt eget domæne, der kommer der ingen killinger ind (endnu da), så der kan de være i fred og det nyder de.

Nå men ellers fik jeg et par sokker færdige igår. TROEDE JEG! Jeg synes jeg talte pinde korrekt op og gad ikke rigtig tælle efter inden jeg begyndte på tåen, men da jeg var færdig opdagede jeg til min skræk at sokken var blevet 1-2 cm kortere end den anden! Og selvfølgelig var det EFTER jeg havde lukket af, at jeg opdagede det. Suk. Nu må jeg prøve at klippe tåen af, og så se om jeg kan få samlet masker op, jeg har nemlig fået hæftet enden så omhyggeligt at den umuligt kan trevles op. Grrr

Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg