Julemesse i Kolding

Er lige hjemvendt fra julemesse. Pyyyyh hvor var der mange mennesker, og af en eller anden grund insisterede halvdelen på at stå i grupper lige midt på gå-arealerne, sådan at os der gerne ville fremad, var tvunget til enten at mase os igennem deres gruppe, eller pænt vente til de besluttede sig for at opløse gruppen. *SUK* Kan nærmest ikke sukke NOK over den adfærd.
Messen var nu ikke noget at råbe hurra for. Diverse butikker og foreninger var repræsenteret med deres pænt kedelige stande, og tilbød balloner og karameller til børnene. Enkelte stande var med decideret juleri men det var ikke hos en af dem jeg fandt årets juletræspynt, næ det var på en af de der kedelige foreningsstande, hvor konen havde nogle små kræmmerhuse med som hun selv havde syet. De var så fine i al deres enkelthed, at jeg var nødt til at købe 3 stk for 50 kr. 


Guld-stof indeni

Så årets juletræspynt ER i hus. Dejligt! Nu skal jeg så lige have fundet en snedig måde at få tilføjet årstal på. Tror jeg broderer det i på båndene, hvis jeg kan hitte ud af det :)

Ellers er det endt med at mine makeup-rondeller bliver hæklet alligevel. Hækler dem rundt med dobbeltstangmasker, og de er faktisk blevet ret fine. Kommer billede og opskrift på senere :)

Kommentarer

Populære indlæg