Isbjørnen Knut

Nogle gange skal man lytte til den indre stemme der fortæller én når noget er rigtigt. Jeg så den godt på messen igår, og faldt virkelig for den, men syntes 75 kr var lidt dyrt. Men har tænkt på lige siden, at jeg burde have givet de 25 kr mere, og så købt den i stedet for kræmmerhusene, men kræmmerhusene var jo OGSÅ fine. Nå men jeg er altså helt forelsket i den lille isbjørn, så har besluttet mig for at den skal være årets juletræspynt, ikke kræmmerhusene. Se bare her:
Er den ikke bare nuttet?
Jeg har luret lidt rundt på nettet for at se om jeg kunne finde den, og jo det kunne jeg da, den bliver så en smule dyrere end på messen, men pyt, ME MUST HAVE!

I dag er jeg tidligt oppe fordi jeg dels skal køre en kammerat til toget, og dels fordi jeg skal på sygehuset og have taget blodprøver. Når jeg har kørt kammeraten til toget, har jeg bilen hele ugen jubii, det bliver dejligt, ja det gør. Det kommer til at køre sådan nogle uger frem, fordi han arbejder i Litauen pt. Passer mig godt, må jeg indrømme, der er mange ting man sådan lige skal ordne, her op til jul, og så er det dejligt at have bil.

Hækler stadig makeup-rondeller, de skal være dobbelte, så der går jo nogen til. Romeo synes bare mest jeg skal kæle med ham i stedet for, så får ikke lavet helt så meget som jeg gerne ville hehe.

Kommentarer

Populære indlæg