Hjerte-uro

Fik strikket sokkerne færdige igår, og har slået op til et nyt par. Og dem burde jeg jo sådan set se at få strikket i en hulens fart, fordi storetøsen helst skulle have dem med hjem på mandag, men jeg kom altså til at kaste mig ud i at lave en - synes jeg selv - superfin hjerte-uro. Jeg så den på en eller anden blog, og synes bare den er så flot. Her er min version:


Men SUK hvor jeg dog ønsker mig et nyt digitalkamera. Enten belyser den motivet alt for meget, eller også er de helt mørke. Så det er vist det næste jeg skal ud og investere i, selvom jeg egentlig hellere ville investere i et sæt Knit Pro strikkepinde.

Vi er rigtig begyndt at jule herhjemme...det er da så hyyyyggeligt!

Den gamle nisse fra min barndom er med hvert år


Julesokkerne er på plads

Kommentarer

Populære indlæg