Bøøøøøvl

Hold da op hvor har jeg lige siddet og bøvlet! Synes jeg ville lave designet lidt om her på min blog men det skulle jeg da aldrig have gjort. Pludselig kom der ting og sager ind på siden jeg ikke havde bedt om, og andre ting fordoblede sig pludselig, såsom Titlen og selve indlæggene. Kan ikke finde ud af at rette det der med indlæggene igen, så jeg må vente til stor-datteren kommer, det kan være hun kan hitte ud af det *Be-be Smiley*

Nå men var da lige oppe  byen (og har nu kaffe i koppen uhm) og der var lige bomuldsgarn på tilbud i Føtex jubii - hvilket jeg så først opdagede EFTER jeg havde købt nogle nøgler bomuldsgarn i Martha-biksen...til det dobbelte af hvad jeg gav i Føtex. Nå men thats life, og farverne fra Martha er nu bare dejlige så de er da det dobbelte værd, helt bestemt :)

 -------------------------------------------
IT's MINE!

Kommentarer

Populære indlæg