På pinden(de)

Så er det vist tid til at opdatere lidt.

I øjeblikket har jeg gang i 2 strikkeprojekter. Endda til MIG SELV, det er ellers ikke så tit jeg strikker ting til mig selv, jeg har det med at strikke til ungerne i stedet for.

En poncho, strikkes i Drops Vienna, pinde 8,5, samt et Möbiusbånd, strikkes i Yarnart Magic på pinde 5,5.

Poncho

Möbiusbånd
Det er ret fascinerende at strikke Möbiusbånd, fordi man strikker fra midten og ud. Strikker man udelukkende ret bliver arbejdet halvt ret og halvt vrang på hver side. Ser faktisk ret fedt ud! Og så er jeg bare såååå vild med de farver som garnet har.

Ponchoen, ja den skal jeg også nok blive glad for, det bliver en dejlig lun sag at smide over sig, når de kolde vintermorgener kommer, og man sidder der i sofaen om morgenen og hammerfryser.

Udover disse to igangværende projekter, har jeg også nogle færdige; en hue til min yngste datter, og en halsedisse til den ældste datter.


Kommentarer

Populære indlæg