Ups, sørme længe siden!

Kan lige se det godt nok er længe siden jeg har sidst har opdateret min blog, så må hellere komme igang.

Jeg bor nu i Kolding i min 2-værelses lejlighed og er ganske godt tilfreds med det. Jeg er stadig ledig fleksjobber men går på aof på et jobsøgningsforløb og det er ok.

I dag blev jeg spurgt om jeg kunne tænke mig at udstille mine billeder, og det takkede jeg ja til, så i august/september skulle jeg gerne have nogle billeder klar til dette. Hvilket jeg jo med sikkerhed har, da jeg ikke ligefrem har udsolgt i mine billeder hehe. Men det er ok, for jeg elsker jo at male, og maler for min egen skyld, ikke for at sælge.

Jeg er gået over til at male udelukkende på akrylpapir - det er dejligt at male på, og så er det enormt praktisk når man nu ikke sælger så meget, for papir fylder altså ikke så meget som lærreder ;-)

Jeg har opdateret galleriet med nogle af de nye billeder

Blind høne finder også korn


Kommentarer

Populære indlæg