Mistede min hund :(

Jeg mistede min hund d. 12. februar 2010 kl. 13.40. Han sov stille ind hos dyrlægen. Årsagen var at han havde fået konstateret knoglekræft, hvilket kom som et kæmpechok for mig. Nu er her meget tomt. Heldigvis har jeg mine misser. Men han er savnet...min elskede Pølledreng :(

Jeg skal flytte på torsdag. Så her sker meget, må man sige. Kan næsten ikke selv følge med. Det der med Zuki overskyggede alt, og gør det vel stadig men er på det stadie hvor jeg holder mig meget aktiv med alt muligt, så jeg ikke kommer til at sidde og dvæle for meget ved det. For så bryder jeg sammen. Jeg kan ikke holde ud at se på billeder af ham, så alle er pakkede væk.

Fik min oldemors-pude færdig:

Min oldemorspude, elsker den bare!















Ja det var vist alt hvad jeg lige havde at fortælle... jeg må videre i teksten, for nu sidder jeg igen og bliver ked af det :(

Kommentarer

Populære indlæg