Mit allerførste indlæg :))

Jamen så fik jeg sørme også en blog. Har længe tænkt på at få én, men ja har vist bare ikke lige fået taget mig sammen. Men NU er det gjort.

Meningen med bloggen er at vise de ting frem jeg laver, måske dele tips og gode råd med andre bloggere, og så vil jeg også gerne dele en masse omkring mine dyr, mine elskede katte og manden i mit liv =Min hund Zuki.




Jeg er medlem af Rokken.dk, som er en organisation der strikker til de hjemløse og andre socialt udsatte, og jeg hjælper så meget jeg kan, bl.a. ved at støtte dem økonomisk men også med at strikke varme ting og sager.

Derudover strikker og hækler jeg til mine unger, som er henholdsvis 17, 21 og 24. Det er faktisk temmeligt sjældent at jeg får lavet noget som helst til mig selv hehe.




 Udover mit strikkeri og hækleri, syer jeg også indimellem, og maler lidt klatmalerier :p. I mine billeder er man ikke i tvivl om at jeg er en sucker for dyr, for jeg maler meget katte og bl.a. fugle.


Kommentarer

Populære indlæg