Julegavebytteri

Igår ankom min ældste datter, og bliver her et par dage. Det var meningen vi først skulle udveksle gaver i dag, men tøsen kunne jo slet ikke vente, så vi holdt lige en mini-juleaften igår. Hun blev rigtig glad for sine gaver, hvilket bare var DEJLIGT.

Jeg fik superskønne gaver:

CD med Anne Linnet "Min sang"
DVD Hachiko
3 måneders abonnement på "Vi med hund"
Gavekort til Harald Nyborg (så kan jeg måske eeeendelig få mig et staffeli :p)
Bodylotion
5 nøgler garn

I dag skal den stå på konfekt-lavning, sønnen kommer over sammen med kæresten, og så skal der ellers laves konfekt og bages brunkager :p. Det er fast tradition hvert år, og det er så dejligt at samles allesammen og så bare sidde og hygge :D

De her chokoflakes skal der helt klart laves nogen af :p

Kommentarer

Populære indlæg