Hvad har i på pindene lige nu?

December har været en rigtig travl måned for mig hvad angår håndarbejde. Jeg har simpelthen haft turbo på pindene, for at nå at få julegaver færdige. Men det er lykkedes! Så nu kan jeg tage en slapper og slippe stressen - dejligt. Jeg har sat gang i endnu et sjal med kærlighedsknuder, denne gang i gråt. Længes inderligt efter at lave noget i farver!! Alle har ønsket sig noget i enten sort, gråt eller brunt, og mig der sådan elsker farver, uuuuh glæder mig inderligt til at få farver på pindene. Når sjalet er færdigt, skal det afgjort være varmestuen der får min opmærksomhed, det har været lidt sløjt med varmestuestrikkeriet her i december pga. julegaveræset. Men nøj altså hvor jeg synes jeg konstant falder over ting jeg gerne vil lave. Men det er jo min egen skyld, kan jo bare lade være med at gå ind og kigge på opskrifter hele tiden hehehe...men det er altså bare noget jeg elsker at sidde og hygge mig med her ved computeren. Enten bogmærker jeg lige siden med opskriften, eller også printer jeg opskriften ud. Og stakken vokser....tihi.

Igår fik jeg lige lavet en lille julegave til sønnens kæreste. Et hæklet armbånd med sølvsmykke, synes selv det blev ret godt, nu håber jeg bare hun kan passe det. Kan desværre ikke fremvise det, for har pakket gaven ind.

De her vanter er jeg bare sindssygt forelsket i

Kommentarer

Populære indlæg